مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 14:322022-07-07بين الملل

سفر باقری کنی به مسقط/ عمان دوباره میزبان مذاکرات ایران و آمریکا می شود؟


معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به وجود اعتماد متقابل دیرینه سیاسی میان دو کشور، تاکید کرد: اراده سیاسی تهران و عمان بر روی تبدیل این سرمایه ارزشمند سیاسی دوجانبه به گسترش و تعمیق همکاری های پایدار اقتصادی و امتداد ان به همکارهای ثبات .

- معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به وجود اعتماد متقابل دیرینه سیاسی میان دو کشور، تاکید کرد: اراده سیاسی تهران و عمان بر روی تبدیل این سرمایه ارزشمند سیاسی دوجانبه به گسترش و تعمیق همکاری های پایدار اقتصادی و امتداد ان به همکارهای ثبات بخش منطقه ای متمرکز شده است.

علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان که صبح امروز وارد مسقط شد با سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه سلطان نشین عمان دیدار و رایزنی کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ،در این دیدار طرفین در خصوص آخرین وضعیت روابط دو جانبه از جمله پیگیری توافقات حاصله در سفر اخیر رییس جمهوری اسلامی ایران به عمان و همچنین تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگو و تبادل نظر کردند.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به وجود اعتماد متقابل دیرینه سیاسی میان دو کشور، تاکید کرد: اراده سیاسی تهران و عمان بر روی تبدیل این سرمایه ارزشمند سیاسی دوجانبه به گسترش و تعمیق همکاری های پایدار اقتصادی و امتداد ان به همکاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر باقری کنی به مسقط/ عمان دوباره میزبان مذاکرات ایران و آمریکا می شود؟

سفر باقری کنی به مسقط/ عمان دوباره میزبان مذاکرات ایران و آمریکا می شود؟