مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 10:522022-07-07اجتماعي

نظافت معابر شهرکرد در قالب طرح «آراستگی شهر»


در حال حاضر نظافت معابر عمومی شهر توسط یک گروه 8 نفره نیروی خدمات شهری شهرداری شهرکرد آغاز شده و معابر بر اساس اولویت بندی و برنامه زمانبندی نظافت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالصادق نجفی صبح امروز در جلسه خدمات شهری با بیان اینکه طرح آراستگی شهر آغاز شده است، گفت: در حال حاضر نظافت معابر عمومی شهر از محدوده خیابان های ورزش، شریعتی و ناحیه غرب توسط یک گروه 8 نفره نیروی خدمات شهری شهرداری شهرکرد آغاز شده و معابر بر اساس اولویت بندی و برنامه زمانبندی نظافت می شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه امروز این اکیپ در ناحیه 3( منظریه) مستقر شده و به نظافت معابر می پردازند، بیان کرد: در راستای سرعت بخشی به کار این گروه نیروها به دو گروه 10 نفره تقسیم و نظافت معابر انجام می شود.

  وی افزود: با مشارکت و همیاری شهروندان در مدیریت پسماندهای خانگی با رعایت مواردی چون کاهش تولید زباله، تفکیک زباله از مبدأ و خروج به موقع زباله ها رأس ساعت مقرر و رطوبت گیری پسماندها جهت پیشگیری از ایجاد قاتل خاموش شیرابه ها و حفظ و نگهداری و نظافت شهر یاریگر مدیریت شهری و پیام آوران پاکیزگی باشند.

نجفی با بیان اینکه در هیچ شرایطی نباید از تمیزی و زیبایی شهر غافل شویم، اظهار داشت: آراستگی و نظافت شهر باید به گونه ای انجام شود که شهروندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظافت معابر شهرکرد در قالب طرح «آراستگی شهر»

نظافت معابر شهرکرد در قالب طرح «آراستگی شهر»