مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:422022-07-06سياسي

عدالت آموزشی در زنجان برقرار می شود/ رسیدگی به پرونده ساماندهی نیروی انسانی


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در زمینه برخی ناعدالتی ها برای جذب نیرو ها در نواحی آموزشی یک و 2 گفت: این موضوع در سال گذشته اتفاق افتاد که رسیدگی به آن یکی از مطالبات فرهنگیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سوژ ه ای با عنوان برقراری عدالت در سازماندهی معلمان استان زنجان در فارس من خبرگزاری فارس به ثبت رسید، سوژه ای که از سوی خبرگزاری پیگیری  شد.

در این سوژه آمده است: احتراماً ضمن آرزوی توفیق روزافزون الهی اینجانبان معلمان مناطق محروم و نیمه محروم استان زنجان در راستای تحقق عدالت محوری در دولت مردمی انقلابی مراتب اعتراض خود را نسبت به کارگیری بدون ضابطه و ناعادلانه نیروهای تبدیل وضعیت شده (حق التدریسی، پیش دبستانی و سرباز معلم) در نواحی یک و دو شهرستان زنجان اعلام کرده و از جنابعالی استعداد داریم برای جلوگیری از تضییع حقوق همکارانی که سالها در مناطق محروم و نیمه محروم خدمت نمودند، دستور فرمایید اقدامات لازم در خصوص سازماندهی کلی استانی این نیروها مطابق دستورالعمل وزارتخانه متبوع پیش از اعلام نتایج نقل و انتقالات سال جاری صورت گیرد.

.

قبلاً از عنایت شما کمال قدردانی داریم.

علی اسماعیلی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان در رابطه با سوژه فارس من در زمینه برقرای عدالت در سازماندهی معلمان استان زنجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت آموزشی در زنجان برقرار می شود/ رسیدگی به پرونده ساماندهی نیروی انسانی

عدالت آموزشی در زنجان برقرار می شود/ رسیدگی به پرونده ساماندهی نیروی انسانی