مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 15:272022-07-05سياسي

اژه ای: پس از بازداشت فرد، خانواده او را باید در جریان قرار داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، امروز (سه شنبه 14 تیر) ضمن بازدید از دادسرای شهید مقدس جرائم امنیتی- تهران، - رییس عدلیه گفت: قضات و بازپرس هایی که اقدام به صدور قرار های بازداشت موقت می کنند دارای مسئولیت شرعی و قانونی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، امروز (سه شنبه 14 تیر) ضمن بازدید از دادسرای شهید مقدس جرائم امنیتی- تهران، در جمع قضات و کارکنان این دادسرا ضمن اشاره به فضیلت ماه ذی الحجه اظهار کرد: در ماه پرفضیلت و شرافت ذی الحجه از خداوند استمداد می طلبیم که ما را جهت تشخیص حق و ایستادگی در برابر شیطان های درونی و بیرونی یاری رساند.

رییس دستگاه قضا با اشاره به ارزش عمل مخلصانه در راه خدا بیان داشت: هیچ چیز به اندازه عمل با اخلاص، یاری دهنده ما و گره گشا نیست؛ گاهی یک عمل مخلصانه در راه خدا و قدم بر داشتن برای خدا چنان خیر و برکتی دارد که هزاران عمل، دارای آن خیر و برکت کثیر نیستند.

رییس عدلیه در ادامه به مقوله اهمیت و ضرورت برقراری امنیت در جوامع بشری و نقش مراجع ذی صلاح قضایی در کمک به تأمین امنیت جامعه اشاره کرد و گفت: چنان جامعه ای از نعمت امنیت و آرامش محروم باشد، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: پس از بازداشت فرد، خانواده او را باید در جریان قرار داد

اژه ای: پس از بازداشت فرد، خانواده او را باید در جریان قرار داد