مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 20:072022-07-04حوادث

تصادف در محور سمنان- دامغان با 7 مصدوم/ نجات جان مادر باردار با بالگرد اورژانس


دامغان هفت مصدوم برجای گذاشت و بالگرد اورژانس برای نجات جان مادر باردار در صحنه تصادف به پرواز درآمد و او را به مرکز درمانی منتقل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدعلی طاهری سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تصادف دو دستگاه خودروی سواری در محور سمنان- دامغان هفت مصدوم برجای گذاشت.

وی گفت: به دنبال تماس مددجویی با مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی سمنان مبنی بر تصادف دو دستگاه خودروی سواری در محور سمنان- دامغان، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی آهوان و صنعت شهرستان سمنان به منطقه سانحه رانندگی اعزام شد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: همچنین بالگرد آمبولانس دانشگاه برای امدادرسانی به مصدوم حادثه به منطقه اعزام و مصدوم برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شد.

طاهری بیان کرد: بین مصدومان حادثه مادری باردار در هفته 31 بارداری بوده است که با توجه به شدت آسیب وارده توسط بالگرد آمبولانس دانشگاه در مدت زمان 16 دقیقه برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان کوثر انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف در محور سمنان- دامغان با 7 مصدوم/ نجات جان مادر باردار با بالگرد اورژانس

تصادف در محور سمنان- دامغان با 7 مصدوم/ نجات جان مادر باردار با بالگرد اورژانس