مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 19:472022-07-04سياسي

وسایل سرمایشی و تبیین روند بازسازی منازل بزرگترین دغدغه مردم زلزله زده هرمزگان


نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین وسایل سرمایشی و سرویس بهداشتی مهمترین نیاز، و عدم اطلاع از نحوه ساخت منازل جدید و زمان آغاز پروژه های عمرانی عمده دغدغه مردم زلزله زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در منطقه زلزله زده از نزدیک روند خدمات رسانی را بررسی و در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

وی در پس از این بازدیدها در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بازدیدها از ساعت 2 بامداد روز با محوریت روستای سایه خوش آغاز شد و از تعدادی از خانواده های مستقر در چادر و خانواده های متوفی سرکشی و دلجویی شد.

  نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: نحوه ارائه خدمات اولیه نظیر تحویل چادر، ارزاق، آب شرب، تامین امنیت، رفع مشکلات برق و بویژه دریافت خدمات از طریق خیران سراسر استان بررسی و رضایت کامل مردم را شاهد بودیم.

مرادی تصریح کرد: به علت گرمای شدید هوای مردم منتظر استقرار کانکس، وسایل سرمایشی و همچنین تامین سرویس بهداشتی هستند و انتظار است برآوردن این نیازهای ضروری در حداقل زمان ممکن به سرانجام برسد.

  وی تامین نان گرم و لزوم استقرار حداقل 2 دستکاه نانوایی سیار در منطقه را از دیگر نیازمندی های ضروری برشمرد و گفت: حضور پررنگ سپاه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسایل سرمایشی و تبیین روند بازسازی منازل بزرگترین دغدغه مردم زلزله زده هرمزگان

وسایل سرمایشی و تبیین روند بازسازی منازل بزرگترین دغدغه مردم زلزله زده هرمزگان