مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 12:372022-07-04اقتصادي

کاهش 9 درصدی تصادفات منجر به فوت در استان مرکزی


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مجموع تصادفات در محورهای مواصلاتی استان 58 درصد افزایش داشته اما خوشبختانه تصادفات منجر به فوت 9 درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد پورشمس ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به آمار تصادف و اهمیت آن در جوامع بین المللی اظهار کرد: در سال 2018 بر اساس آمار who در هر 24 ثانیه یک نفر کشته شده اند و تصادفات رانندگی قاتل گروه های 5 تا 6 سال شناخته شده است.

وی افزود: به ازای هر 100 هزار نفر در کشورهای پیشرو مانند سوئد و آلمان به ترتیب 2.

49 نفر و 3.

54 نفر فوتی بر اثر سانحه رانندگی است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: محورهای مواصلاتی استان 6400 کیلومتر است که از مجموع این راه ها محورهای آزادراهی 224 کلیومتر، معادل 4 درصد، بزرگراه 482 کیلومتر معادل 7 درصد، و راههای روستایی نیز 70 درصد بالغ بر 4 هزار و 456 را تشکیل می دهند.

پورشمس اضافه کرد: با توجه به وضعیت راه های استان که در مرکز کشور است و تردد خودروها در بسیاری از شهر ها و استان ها از این مسیر صورت می گیرد به طور میانگین روزانه 500 هزار ثبت می شود، البته در روزهای تعطیل ترددها بیشتر است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز از نظر تردد استان مرکزی در رتبه سوم کشور قرار دارد ادامه داد: سهم تصادفات برون شهری در استان بیشتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 9 درصدی تصادفات منجر به فوت در استان مرکزی

کاهش 9 درصدی تصادفات منجر به فوت در استان مرکزی