مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 18:172022-07-03اقتصادي

ساخت مصنوعاتی هنرمندانه با الیاف نیشکر/بانوی شفتی به فکر تسخیر بازار صادراتی


یک بانوی هنرمندش شفتی توانسته با استحصال الیاف از نیشکر، مصنوعات و دست ساخته هایی هنرمندانه را بسازد که در نوع خود بسیار خاص و قابلیت توسعه و ارزآوری را نیز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، حمیدرضا دنیادیده، شفت مهد مواهب طبیعی و خدادادی در استان گیلان است و در کنار این مواهب بسیار ارزشمند از نیروی انسانی توانمند و با مهارت ویژه نیز برخوردار است که در هر گوشه ای از این منطقه تعدادی از هنرمندان وارسته و خوش نام آن دیده می شود.

شهرستان شفت گنجینه ای از آداب و سنن است و گوهر ناب کهن را در خود دارد که نسل های امروزی علاوه بر الهام گیری از آن آیین و سنن، در حفظ و صیانت از میراث آن پیشگام هستند و خود نیز با خلاقیت و نوآوری در معرفی آثار و هنر برجای مانده، کوشش مضاعفی می کنند.

فاطمه شریفی امیدی، یکی از هنرمندان شفتی، ساکن روستای ملی سفال ایران در دهستان جیرده است.

این بانوی خوش غیرت و سخت کوش شفتی، مهر مادری را در ساخت و پرداخت دست سازه هایی که همگی پایه گیاهی دارند به کار گرفته و توانسته توجه خیلی عظیمی از هنر دوستان را به خود جلب کند.

بانوی هنرمند شفتی خلاقیت را بامهارت و دستان چیره خود گره زده و نوآوری بدیعی در مواد اولیه مصنوعات الیافی به منصه ظهور گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مصنوعاتی هنرمندانه با الیاف نیشکر/بانوی شفتی به فکر تسخیر بازار صادراتی

ساخت مصنوعاتی هنرمندانه با الیاف نیشکر/بانوی شفتی به فکر تسخیر بازار صادراتی