مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 11:322022-07-03سياسي

اعطای 47 مرخصی و پیشنهاد آزادی 14 زندانی از سوی دادگستری البرز


رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به بازدید با مددجویان ندامتگاه مرکز کرج، گفت: طی این بازدید در مورد 96 نفر از مددجویان دستور قضایی صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، ظهر امروز در ادامه بازدیدهای دوره ای از ندامتگاه های استان البرز، با حضور در ندامتگاه مرکزی کرج، به مسائل و مشکلات مددجویان رسیدگی کردند.

وی با بیان اینکه این بازدید اختصاص به آن دسته مددجویانی داشت که از ابتدای شروع حبس تاکنون به مرخصی نرفته و در حال تحمل کیفر حبس هستند، افزود: در این بازدید با حدود 130 نفر از زندانیان ملاقات شد و مددجویان به صورت چهره به چهره مشکلات خود را مطرح و در همان جلسه دستور قضایی لازم صادر و یا ارشاد و راهنمایی در خصوص پرونده ها ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه در این بازدید در مجموع در مورد 96 نفر از مددجویان دستور قضایی صادر شد، بیان کرد: 11 نفر مستحق مرخصی در حین تحمل حبس، 36 نفر مرخصی پایان حبس، 3 نفر پابند الکترونیک، 8 نفر آزادی مشروط، 3 نفر معرفی به کمیسیون عفو، 8 نفر ادغام پرونده، 1 نفر رای باز و 26 نفر از سایر نهادهای ارفاقی برخوردار شدند؛ همچنین در مورد  34 مددجو ارشاد قضایی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 47 مرخصی و پیشنهاد آزادی 14 زندانی از سوی دادگستری البرز

اعطای 47 مرخصی و پیشنهاد آزادی 14 زندانی از سوی دادگستری البرز