مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-03بين الملل

پلیس آمریکا با حداقل 60 گلوله جان جوان سیاه پوست را گرفت


وکیل آمریکایی خبر داد، فیلم های موجود از صحنه درگیری نیروهای پلیس شهر آکرون با «جیلند واکر» 25 ساله نشان می دهد که او هدف حداقل 60 گلوله قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بابی دس سلو وکیل خانواده جیلند واکر جوان 25 ساله سیاه پوست آمریکایی اعلام کرد که موکل او در کمتر از 6 ثانیه با شلیک مرگبار گلوله های پلیس شهر آکرون در ایالت اوهایو جانش را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز بنا بر اعلام وکیل خانواده جوان سیاه پوست متوفی در شهر آکرون ایالت اوهایو، تماشای فیلم دوربین چسبیده به بدن پلیس نشان می دهد که واکر روز دوشنبه هفته گذشته حین فرار از دست پلیس با حداقل 60 بار هدف شلیک گلوله قرار گرفت.

اداره پلیس آکرون اعلام کرد، ماموران این اداره سی دقیقه بامداد روز دوشنبه تلاش کردند جیلند واکر را به دلیل تخلف رانندگی متوقف کنند و او را دنبال کردند.

بعد از چند دقیقه واکر سرعت خودرویش را کم کرد و در حالی که خوردو هنوز در حرکت بود، از ان خارج شد و از دست پلیس فرار کرد.

به گفته اداره پلیس این شهر ایالت اوهایو، واکر در حال دویدن به سمت یک محوطه پارکینگ بود و اقداماتش باعث شد که نیروهای پلیس احساس کنند که جانشان در خطر است و به همین دلیل به او شلیک کردند و سپس از نیروهای امدادی کمک خواستند اما واکر در همان صحنه درگیری جانش را از دست داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس آمریکا با حداقل 60 گلوله جان جوان سیاه پوست را گرفت

پلیس آمریکا با حداقل 60 گلوله جان جوان سیاه پوست را گرفت