مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 07:272022-07-03سياسي

مسبّبان وضع موجود، دولت سیزدهم را طلبکارانه نقد نکنند


آن ها که مسبب وضع موجود اقتصادی هستند، نمی توانند امروز برای کشور نسخه بپیچند، بنابر این نباید طلبکارانه وارد عرصه نقد دولت سیزدهم شوند.

- ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به انتقادهای چهر های نزدیک به طیف اصلاح طلب در قالب های گوناگون نامه نگاری، بیانیه، مصاحبه و توییت درباره وضعیت اقتصادی کشور گفت: واقعیت این است که ما امروز وارث 8 سال عملکرد همین آقایانی هستیم که امروز زبان به انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور گشودند و در مورد آن نامه می نویسند.

وی افزود: ما امروز در واقع داریم کار آواربرداری در حوزه اقتصاد را انجام می دهیم که این آوار به خاطر عملکرد همین آقایان بر سر کشور و ملت خراب شده است.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: این آقایان یا خودشان و یا همفکرانشان در 8 سال گذشته در مسند قدرت بودند و این وضعیت اقتصادی را با عملکردشان برای مردم به وجود آوردند، دیگر این آقایان نمی توانند بیایند و برای ما امروز نسخه بپیچند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: تمام سعی ما این است که اشتباهاتی که در حوزه اقتصاد کشور صورت گرفته، اعم از ارز ترجیحی، مشکلات ایجاد شده در حوزه مالیات ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسبّبان وضع موجود، دولت سیزدهم را طلبکارانه نقد نکنند

مسبّبان وضع موجود، دولت سیزدهم را طلبکارانه نقد نکنند