مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 15:272022-07-02پزشكي

پلمب یک مطب در مشهد به دلیل عرضه داروی سقط جنین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر ایوب توکلیان افزود: طبق گزارش های مردمی کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با شناسایی مطب مربوطه، - جاشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یک مطب پزشک عمومی در مشهد به دلیل فروش و عرضه داروی میزوپروستول (داروی سقط جنین) پلمب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر ایوب توکلیان افزود: طبق گزارش های مردمی کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با شناسایی مطب مربوطه، با خاطیان برخورد قانونی کردند.

وی با اشاره به عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در برخورد با چنین تخلفاتی تاکید کرد: یکی از ابعاد اجرای درست سیاست های جمعیتی، برخورد قاطع با متخلفان در حوزه سقط جنین است که با کمک دستگاه های دیگر با جدیت در حال پیگیری و اقدام است.

جاشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: پرونده مطبی که داروی سقط جنین عرضه می کرد، به مراجع ذیصلاح قضایی جهت برخورد ارجاع داده شده است، ما آماده گزارشات مردمی در این خصوص از طریق سامانه 190 هستیم که پس از بازدید کارشناسی و احراز تخلف برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

دکتر توکلیان بیان کرد: طبق آمار غیررسمی روزانه حدود 80 سقط در استان خراسان رضوی انجام می شود، سقط جنین یک تخلف عادی نیست، بلکه یک جرم و قتل محسوب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب یک مطب در مشهد به دلیل عرضه داروی سقط جنین

پلمب یک مطب در مشهد به دلیل عرضه داروی سقط جنین