مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 13:522022-07-02بين الملل

رمزگشایی از دستورکارهای اصلی سفر بایدن به غرب آسیا/ چهار هدف احتمالی چیست؟


یکی از ابتدایی ترین و البته مهمترین دستورکارهایی که بایدن در جریان سفر خود، مخصوصا در سفر به اراضی اشغالی و عربستان سعودی دنبال می کند، ابتکار وی در پیشبرد نسخه مطلوبِ خود از توافق ابراهیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، پس از چندین نوبت طرح گمانه زنی های مختلف در مورد احتمال سفر رییس جمهور آمریکا به منطقه غرب آسیا، بالاخره در روزهای اخیر، کاخ سفید از سفر جو بایدن به این منطقه در ماه جولای سال جاری میلادی خبر داده است.

مساله ای که بلافاصله پس از تایید آن، با تحلیل و تفسیرهای مختلفی از سوی کارشناسان و تحلیلگران حوزه روابط بین الملل و سیاست خارجی همراه شده است.

در این راستا، بسیاری از ناظران و تحلیلگران به طرح این سوال می پردازند که محرک ها و دلایل اصلی سفر بایدن به منطقه غرب آسیا چه هستند؟ به بیان دیگر، بایدن در جریان سفر خود به منطقه خاورمیانه که به طور خاص عزیمت وی به اراضی اشغالی و عربستان سعودی، نقاط عطف آن به حساب می آیند، در پیِ چیست؟ در این راستا، اینطور به نظر می رسد که چهار محرک اساسی را می توان مد نظر قرار داد: یک: پیشبرد توافق ابراهیمِ 2 یکی از ابتدایی ترین و البته مهمترین دستورکارهایی که بایدن در جریان سفر خود، مخصوصا در سفر به اراضی اشغالی و عربستان سعودی دنبال می کند(قرار است بایدن مستقیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از دستورکارهای اصلی سفر بایدن به غرب آسیا/ چهار هدف احتمالی چیست؟

رمزگشایی از دستورکارهای اصلی سفر بایدن به غرب آسیا/ چهار هدف احتمالی چیست؟