مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-02ورزشي

یزد، استان معین در طرح شبکه ملی ازدواج شد


یزد به عنوان استان معین شبکه ملی ازدواج انتخاب شده و دبیرخانه شبکه ترویج ازدواج هم در اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علیرضا پورسلمان پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی با اعضای سازمان های مردمی نهاد استان، اظهار کرد: این نشست با هدف ترغیب و تشویق سمن های فعال در حوزه های مختلف برگزار و دغدغه ها و مشکلات آنان در این نشست مطرح شد.

ما به دنبال تکثیر سمن ها به عنوان بازوان اجرایی و حلقه های میانی هستیم چرا که این سمن ها می توانند به دولت کمک کرده و در حل دغدغه های استان فعال باشند.

وی افزود: جنگ را همین جوانان اداره کرده و پس از آن نیز به مدیریت سازندگی و تهدید و تحریم پرداخته و در حال حاضر نیز می توانند در حوزه دانش بنیان و خانواده و ازدواج و جمعیت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، در خط مقدم قرار داشته و کشور را از این وضعیت نجات دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان یزد ساماندهی امور جوانان را از اهداف اصلی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: یزد به عنوان استان معین در شبکه ملی ازدواج انتخاب شده و کار های بسیاری خوبی در این زمینه انجام گرفته است.

پورسلمان تصریح کرد: دبیرخانه شبکه ترویج ازدواج در اداره کل ورزش و جوانان استان شکل گرفته و شرح وظایف را از دستگاه های مرتبط گرفته و بر اساس این شرح وظایف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد، استان معین در طرح شبکه ملی ازدواج شد

یزد، استان معین در طرح شبکه ملی ازدواج شد