مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 11:172022-07-02اجتماعي

مرز «خسروی» برای ثبت نام پیاده روی اربعین در دسترس قرار گرفت


سعید کریمی خو مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: مرز خسروی به فهرست مرز های امن کشور برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی پیوست و برای زائران در سامانه سماح قابل انتخاب است.

وی گفت: پیش ثبت نام اعزام زائرین به عتبات در اربعین حسینی از جمعه 10 تیر آغاز شده و تا 31 این ماه به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به فاصله زمانی حدودا سه ماهه تا اربعین حسینی، اظهار کرد: در این راستا برنامه ریزی هایی در سازمان حج و زیارت انجام گرفته تا پس از دوسال وقفه امسال شاهد اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روز اربعین باشیم.

کریمی خو با بیان اینکه علاقمندان به حضور در مراسم اربعین حسینی می توانند برای پیش ثبت نام به سامانه سماح به آدرس https://samah.

haj.

ir مراجعه کنند، گفت: کسانی که امکانات و زیرساخت لازم را در اختیار دارند می توانند در منزل پیش ثبت نام را انجام دهند، درغیر اینصورت به دفاتر حج و زیارت استان مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: در استان 21 دفتر زیارتی وجود دارد که 15 مورد آن در شهر کرمانشاه و مابقی هم در شهرستان های کنگاور، اسلام آبادغرب، روانسر، جوانرود و سنقر و کلیایی قرار دارند و علاقمندان می توانند برای پیش ثبت نام به آن ها مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز «خسروی» برای ثبت نام پیاده روی اربعین در دسترس قرار گرفت

مرز «خسروی» برای ثبت نام پیاده روی اربعین در دسترس قرار گرفت