مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 09:472022-07-02فرهنگي

داوری جشنواره رسانه امام رضا (ع) به پایان رسید/ اختتامیه 23 تیر ماه در مشهد


داوری جشنواره رسانه امام رضا (ع) به پایان رسید و برگزیدگان 23 تیرماه در آیین اختتامیه در مشهد مقدس معرفی و تجلیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس با اتمام کار داوری آثار دومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا (ع)، شمارش معکوس برای برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره آغاز شد.

این خبر را اکبر نصراللهی دبیر علمی جشنواره اعلام و اظهار کرد: پس از پایان زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره در اردیبهشت ماه امسال، کار هیأت انتخاب و سپس هیأت داوران آغاز شد و آثار در فرآیند ارزیابی قرار گرفت.

نصراللهی افزود: اعضای هیأت داوران جشنواره که همگی از چهره های شناخته شده در عرصه فرهنگ و رسانه هستند، بر اساس معیارهای ویژه مدنظر در جشنواره رسانه ای امام رضا (ع)، از جمله سوژه اختصاصی و پرداخت اختصاصی، آثار برتر هر شاخه را انتخاب کردند و کار داوری در هفته جاری به پایان رسید.

وی تأکید کرد: در هفته جاری کار داوری آثار جشنواره به پایان رسید و هیأت داوران، رتبه های برگزیده در بخش های مختلف را انتخاب و به دبیرخانه ارائه کردند، اگرچه که با توجه به شان و جایگاه این جشنواره مهم بین المللی و همچنین داوری کاملاً تخصصی و حرفه ای هیأت داوران، در جشنواره امسال نیز همانند سال گذشته، برخی رشته ها فاقد رتبه برتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری جشنواره رسانه امام رضا (ع) به پایان رسید/ اختتامیه 23 تیر ماه در مشهد

داوری جشنواره رسانه امام رضا (ع) به پایان رسید/ اختتامیه 23 تیر ماه در مشهد