مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 08:322022-07-02سياسي

ماجرای مقابله 15 ساله غرب با «پرس تی وی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت سالگرد تأسیس شبکه جهانی پرس تی وی در 11 تیر، سید محمودرضا دریاباری، سردبیر ارشد این شبکه با اشاره به وظایف حساس سردبیران ارشد در شبکه پرس تی وی، - سردبیر ارشد پرس تی وی از ناکامی غرب در مانع تراشی 15 ساله علیه این شبکه سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت سالگرد تأسیس شبکه جهانی پرس تی وی در 11 تیر، سید محمودرضا دریاباری، سردبیر ارشد این شبکه با اشاره به وظایف حساس سردبیران ارشد در شبکه پرس تی وی، افزود: تشخیص اهمیت خبر ها و شناخت سیاست های شبکه و تصمیم گیری سریع و به موقع در مورد نحوه پوشش خبر های مهم از چالش های اصلی تیم سردبیری است.

وی به رقابت شدید میان رسانه های انگلیسی زبان در جذب مخاطب اشاره و بیان کرد: هدف اصلی پرس تی وی رقابت با شبکه های خبری مهم دنیا بوده و به نظرم در پاره ای از اوقات در سال های گذشته، پرس تی وی توانست در پوشش برخی اخبار خاص توجه رسانه ها و مخاطبان را جلب کند.

سردبیر ارشد پرس تی وی در ادامه به سنگ اندازی های غربی ها علیه پرس تی وی در بیش از 15 سالی که از عمر شبکه می گذرد، پرداخت و گفت: هرچه از فعالیت پرس تی وی گذشت، مخاطبان بیشتری به شبکه جذب شدند و به مرور زمان محدودیت های ماهواره ای، شبکه های اجتماعی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مقابله 15 ساله غرب با «پرس تی وی»

ماجرای مقابله 15 ساله غرب با «پرس تی وی»