مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 10:222022-07-01سياسي

یک قول ویژه از استاندار به طایفه «جلیل»


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر به منطقه جلیل قول یک پی گیری ویژه به مردم این منطقه را داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ طایفه جلیل یکی از طوایف بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد و در حوزه شهرستان بویراحمد است که مردمان با ویژگی های منحصر به فردی در استان و شاید در کل کشور دارد.

از جمله ویژگی ها حضور گسترده این طایفه در هشت سال دفاع مقدس است که بیشترین تعداد شهید را تقدیم کرده و از این حیث در کل کشور سرآمد هستند در سوی دیگر این طایفه و مردمان آن در دوران نهضت پیش از انقلاب حضور فعال داشتند و با حکومت پهلوی جنگیدند که مقام معظم رهبری در سفر سال 73 به استان کهگیلویه و بویراحمد به پاس این خدمات به منطقه جلیل سفر کرد و به میان مردم این طایفه بزرگ رفت.

با همه این تفاسیر مردم منطقه جلیل محروم از بسیاری امکانات هستند اما حجب و حیای آنها مانع از بروز و بیان این مشکلات در طول سال های اخیر شده است.

در سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منطقه سفیدار، جلیل و بابکان؛ دکتر سید علی احمدزاده قول پیگیری یک مشکل را به مردم منطقه جلیل داد.

وی با بیان اینکه طایفه بزرگ جلیل در استان کهگیلویه و بویراحمد و فارس پراکنده بوده و همین موجب بروز مشکلات زیادی برای آنها شده است و خدمات به مردم از جمله روستاییان و عشایر را با مشکل مواجه کرده لذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قول ویژه از استاندار به طایفه «جلیل»

یک قول ویژه از استاندار به طایفه «جلیل»