مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 08:172022-07-01بين الملل

گفت وگوی تلفنی رییسی با امیر قطر پس از مذاکرات دوحه


رییس جمهور کشورمان عصر روز پنجشنبه در پاسخ به تماس تلفنی امیر قطر بر مواضع روشن جمهوری اسلامی ایران در گفتگو های رفع تحریم ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رییسی در پاسخ به تماس تلفنی شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای متعدد و رسمی آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر اینکه برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران کاملا شفاف بوده و هیچگاه از مسیر قانونی منحرف نشده است، تصریح کرد: طرح مکرر اتهامات و ادعا های تکراری علیه جمهوری اسلامی ایران در حین گفتگوها، بیانگر هدف گذاری سیاسی آن ها از فرایند مذاکرات است.

رییس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تحریم های یکجانبه را ظالمانه، غیرقانونی و ناحق می داند و در دفاع از حقوق خود مصمم است، گفت: همه تلاش ها باید در مسیر برداشتن کامل تحریم ها با ضمانت های لازم در این زمینه پیگیری شود.

رییس شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: توافق پایدار مستلزم لغو تحریم ها و کنارگذاشتن بی قید و شرط ادعا های بی اساس و پایه است.

در بخش دیگری از این گفتگو، رییسی با اشاره به میزبانی قطر در مسابقات جام جهانی فوتبال آمادگی کشورمان را برای کمک به برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم ورزشی، به ویژه همکاری های فرهنگی، در کنار حمایت های اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تلفنی رییسی با امیر قطر پس از مذاکرات دوحه

گفت وگوی تلفنی رییسی با امیر قطر پس از مذاکرات دوحه