مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 18:422022-06-30سياسي

رییسی: عملکرد مدیران دولت و استانداران ارزیابی و نتیجه به آنها ابلاغ شد


ما نسبت به مدیران در بخش های مختلف و همچنین استانداران یک ارزیابی داشتیم که برای اولین بار اتفاق افتاده و عملکرد آنان بر اساس شاخصه هایی مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه هم به خودشان ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در دیدار با اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) با بیان اینکه تعامل کمیسیون اصل 90 با دولت به دلیل پیگیری مسائل کشور موثر است، افزود: مسئله محوری این کمیسیون نکته خوبی است که در پیگیری مسائل کشور به دولت کمک خواهد کرد.

رییسی با اشاره به اینکه اقدامات کمیسیون اصل 90 موجب تنظیم گری در دستگاه ها می شود، گفت: یک بخش از کار شما رسیدگی به تخلفات است و بخش دیگر باید حمایت از مدیران پرتلاش و خدوم باشد.

آیت الله رییسی همچنین گفت: ما نسبت به مدیران در بخش های مختلف و همچنین استانداران یک ارزیابی داشتیم که برای اولین بار اتفاق افتاده و عملکرد آنان بر اساس شاخصه هایی مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه هم به خودشان ابلاغ شده است.

پیش از سخنان رییس جمهور حجت الاسلام حسن شجاعی علی آبادی رییس کمیسیون اصل 90 در سخنانی با بیان اینکه کارکرد و ماهیت کمیسیون اصل 90 با سایر کمیسیون های مجلس تفاوت های زیادی دارد، گفت: ما در این کمیسیون ابزارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: عملکرد مدیران دولت و استانداران ارزیابی و نتیجه به آنها ابلاغ شد

رییسی: عملکرد مدیران دولت و استانداران ارزیابی و نتیجه به آنها ابلاغ شد