مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 11:522022-06-30ورزشي

مشکلات مالی تیم بدمینتون قم در آستانه لیگ برتر


دبیر هیات بدمینتون استان قم با اشاره به افزایش شدید هزینه های اقلام ورزشی گفت: بدمینتون استان از معدود ورزش هایی است که تیم لیگ برتری دارد که سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ را داشته و امیدواریم مجموعه مدیریت عالی ورزش استان و بخش های دیگر بیش از پیش .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی هیات بدمینتون استان قم، علی فرجی با اشاره به آسیب ها و اثرات بیش از دوسال شرایط و محدودیت های کرونایی بر ورزش کشور خصوصا بدمینتون اظهار کرد: با وجود این محدودیت ها در هیات بدمینتون استان تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا شرایط  قهرمانی در تیم های لیگ برتری بدمینتون استان حفظ شود و هر روز پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

وی با اذعان به اینکه پس از دو سال حضور در لیگ برتر و کسب مقام های قهرمانی و نائب قهرمانی، برای سال سوم انتظار کمک و همیاری تمام ظرفیت های استان را داریم تصریح کرد: بدمینتون استان از معدود ورزش هایی است که تیم لیگ برتری دارد که سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ را داشته و امیدواریم مجموعه مدیریت عالی ورزش استان و بخش های دیگر بیش از پیش حامی این رشته ورزشی برای کسب مقام های قهرمانی باشند.

دبیر هیات بدمینتون استان قم با اشاره به حضور تیم بدمینتون استان در لیگ برتر با عنوان رعدپدافند در دو دوره اخیر تصریح کرد: احتمال ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مالی تیم بدمینتون قم در آستانه لیگ برتر

مشکلات مالی تیم بدمینتون قم در آستانه لیگ برتر