مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 08:372022-06-30بين الملل

پدر اسیر اسراییلی: می دانم تل آویو پسرم را مبادله نمی کند حتی در مقابل یک مرغ!


پدر یک اسیر صهیونیست که اخیرا تصاویر آن توسط القسام منتشر شد، در اظهاراتی به بی توجهی سران رژیم صهیونیستی در تبادل پسرش اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شعبان السید پدر هشام السید اسیر صهیونیست در دست گردان های القسام شاخه نظامی حماس در اظهاراتی گفت، می داند که رژیم صهیونیستی به خاطر پسرش اقدام به عقد توافق تبادل اسرا نخواهد کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری ) دفتر نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به انتشار تصاویر یکی از اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین، مدعی شد که به تلاش برای بازگرداندن این اسرا ادامه خواهد داد.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر بنت گزارش داد که حماس هر فرصتی برای دستیابی به توافق را به تأخیر می اندازد .

از سوی دیگر، برخی منابع خاص گزارش دادند که حماس به میانجی گران ابلاغ کرده که برای انجام تبادل اسرای فوری و انسانی آماده است.

شبکه المیادین به نقل از یک منبع گزارش داد که مقاومت فلسطین با آزادی اسیر صهیونیست در ازای آزادی اسرای بیمار فلسطینی از زندان های رژیم اشغالگر موافقت کرده است.

گردان های القسام در ژوییه 2014 از به اسارت گرفتن آرون شاؤول نظامی صهیونیست در جنگ 51 روزه و رژیم صهیونیستی در آگوست 2015 از قطع تماس با هدار گولدن نظامی صهیونیست در رفح واقع در جنوب نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر اسیر اسراییلی: می دانم تل آویو پسرم را مبادله نمی کند حتی در مقابل یک مرغ!

پدر اسیر اسراییلی: می دانم تل آویو پسرم را مبادله نمی کند حتی در مقابل یک مرغ!