مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 21:422022-06-29سياسي

مقام روس: نتیجه تحریم ها رشد 70 درصدی تجارت میان ایران و روسیه بوده


معاون رییس شورای فدراسیون روسیه در دیدار با یک هیات مجلس ایران گفت: مثال ایران به خوبی نشان می دهد که هیچ تلاشی برای تحریم، اخاذی، فشار یا تهدید یک کشور هرگز به نتیجه مطلوب برای دست اندرکاران این اقدامات منجر نمی شود بلکه این اقدامات دقیقا می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

- معاون رییس شورای فدراسیون روسیه در دیدار با یک هیات مجلس ایران گفت: مثال ایران به خوبی نشان می دهد که هیچ تلاشی برای تحریم، اخاذی، فشار یا تهدید یک کشور هرگز به نتیجه مطلوب برای دست اندرکاران این اقدامات منجر نمی شود بلکه این اقدامات دقیقا می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

  کنستانتین کاساچوف معاون رییس شورای فدراسیون روسیه عصر چهارشنبه اعلام کرد که ایران نشان داده است که تحریم، تهدید و فشار نتیجه بخش نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از خبرگزاری تاس ، این مقام روسیه تاکید کرد: نتیجه این تحریم ها و فشارها رشد 70 درصدی تجارت میان ایران و روسیه در سال 2021 بوده است.

کاساچوف در دیدار با یک هیات مجلس ایران گفت: مثال ایران به خوبی نشان می دهد که هیچ تلاشی برای تحریم، اخاذی، فشار یا تهدید یک کشور هرگز به نتیجه مطلوب برای دست اندرکاران این اقدامات منجر نمی شود بلکه این اقدامات دقیقا می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام روس: نتیجه تحریم ها رشد 70 درصدی تجارت میان ایران و روسیه بوده

مقام روس: نتیجه تحریم ها رشد 70 درصدی تجارت میان ایران و روسیه بوده