مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 21:022022-06-29سياسي

مدرسه نیروگاه اتمی بوشهر؛ ویژه خواری با پول مردم!


پروژه مدرسه شهدای هسته ای بوشهر با گذشت حدود دو سال از تکمیل بخش عمده آن، هنوز به بهره برداری نرسیده است.

- خبرگزاری فارس- شهرستان بوشهر، داوود بحرینی: این روزها در محافل اجتماعی سخن از واگذاری مدرسه شهدای هسته ای بوشهر به نیروگاه اتمی مطرح می شود؛ در حالی که زمین این مدرسه متعلق به آموزش و پرورش بوده و بر اساس توافق اولیه این مدرسه باید به صورت هیات امنایی و دولتی اداره شود.

ماجرای مدرسه نیروگاه اتمی در بوشهر تیرماه سال 98 بود که یکی از اعضای سابق شورای شهر بوشهر خبر از تعطیلی پروژه مدرسه نیروگاه اتمی بوشهر را داد؛ مدرسه ای که در آستانه تکمیل شدن قرار داشت و قرار بود بعد از تهران و مشهد، بوشهر به عنوان سومین شهر دارای این مدرسه باشد.

محمود جعفری مجری وقت نیروگاه اتمی بوشهر در سال 98 در گفتگو با رسانه ها از ساخت مدرسه با اعتبار 200 میلیارد ریال و با گنجایش یک هزار دانش آموز خبر داده بود.

وی عمده مشکل مدیریت مدرسه را هزینه آن برآورد کرده بود، به طوری که در سال97 فقط 40 درصد اعتبارات ساخت تخصیص نیافت و تنها یک سوم اعتبارات تخصیصی پرداخت شده بود.

به گفته متولیان وقت ساخت مدرسه شهدای هسته ای، با وجود 36 کلاس درس، آزمایشگاه، کارگاه و دیگر حوزه ها، سالانه مدرسه شهدای هسته ای بوشهر حدود 3 میلیارد تومان هزینه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه نیروگاه اتمی بوشهر؛ ویژه خواری با پول مردم!

مدرسه نیروگاه اتمی بوشهر؛ ویژه خواری با پول مردم!