مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 15:422022-06-29سياسي

هفت سوال فراکسیون راهبردی مجلس از وزیر ارتباطات در حوزه امنیت سایبری


رییس فراکسیون راهبردی مجلس از 7 سوال این فراکسیون از عیسی زارع پور خبر داد و گفت: این سوالات در حوزه امنیت سایبری تدوین شده و تا کنون به امضای بیش از 40 نماینده رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طی روزها و هفته های اخیر، کشور شاهد حملات سایبری توسط دشمنان به زیرساخت های ارتباطی، مراکز داده صنعتی، دولتی و غیردولتی در کشور بوده است، اظهار داشت: با توجه به سیاست و برنامه های کینه ورزانه دشمنان کشور، امکان افزایش دامنه این حملات در آینده محتمل خواهد بود هرچند که خوشبختانه با هوشیاری نهادهای امنیتی بخش اعظم حملات سایبری صورت گرفته تا کنون خنثی شده است.

وی ادامه داد: باید بدانیم مجلس شورای اسلامی با افزایش بیش از 3 برابری بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در قانون بودجه 1401 در راستای توسعه زیرساخت های ایمن در کشور و توسعه شبکه ملی اطلاعات به عنوان اولین لایه حفاظت کشور از حملات سایبری دشمنان و بیگانگان، موافقت کرده است.

رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید نسبت به امنیت فضای سایبری کشور و مردم توجه بیشتری داشته باشد، عنوان کرد: با توجه به اینکه سازمان های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت سوال فراکسیون راهبردی مجلس از وزیر ارتباطات در حوزه امنیت سایبری

هفت سوال فراکسیون راهبردی مجلس از وزیر ارتباطات در حوزه امنیت سایبری