مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 13:522022-06-29اجتماعي

نتایج اولیه کنکور 1401 اواسط مردادماه اعلام می شود


رییس سازمان سنجش درباره پیش بینی زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 1401 گفت: پیش بینی می شود نتایج اولیه در اواسط مردادماه به صورت کارنامه منتشر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، دکتر عبدالرسول پورعباس در حاشیه بازدید از حوزه کنکور سراسری 1401 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جمع خبرنگاران درباره میزان دریافت کارت کنکور از سوی داوطلبان گفت: تعداد یک میلیون و 489 هزار و 220 نفر در کنکور 1401 ثبت نام کرده اند که تاکنون یک میلیون و 50 هزار نفر کارت خود را دریافت کرده اند.

وی گفت: در روزهای آینده نیز داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان های خارجی فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان کارت خود را دریافت کنند.

رییس سازمان سنجش خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری آزمون گروه های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی در روز پنجشنبه 9 تیر و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در روز جمعه 10 تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی، داوطلبان تا یک روز قبل از آزمون فرصت دارند پرینت کارت خود را دریافت کنند.

پورعباس درباره پیش بینی زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 1401 گفت: پیش بینی می شود نتایج اولیه در اواسط مردادماه اعلام شود و کارنامه منتشر شود و انتخاب رشته از دهه سوم مردادماه انجام گیرد و نتایج نهایی اواخر شهریورماه اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج اولیه کنکور 1401 اواسط مردادماه اعلام می شود

نتایج اولیه کنکور 1401 اواسط مردادماه اعلام می شود