مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 12:172022-06-29اجتماعي

تمدید مهلت ثبت نام اتباع خارجی غیرمجاز در خراسان رضوی


مدیر کل اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی گفت: طرح شناسایی و ثبت نام اتباع غیرمجاز خارجی استان تا فردا پنجشنبه نهم تیرماه تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی، سید علی قاسمی مدیر کل اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی  بیان کرد: با توجه به تمدید اجرای طرح شناسایی اتباع غیرمجاز به خصوص افراد تازه وارد به ایران، اتباع خارجی یاد شده باید تا فردا پنجشنبه نهم تیرماه به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی در استان مراجعه کرده و نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: این تاریخ تمدید نخواهد شد و اتباع خارجی یاد شده اگر به هر دلیل در طرح مذکور شرکت نداشته باشند به عنوان تبعه غیرقانونی محسوب شده و برابر قوانین و مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

مدیر کل اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی گفت: اجرای طرح شناسایی اتباع غیرمجاز موقعیت بسیار مغتنمی است چرا که تا 6 ماه هیچ نیروی پلیسی نمی تواند از حضور اتباع افغانستانی ثبت نام شده در ایران جلوگیری کند.

قاسمی افزود: در حال حاضر ثبت نام برای طرح شناسایی اتباع خارجی در همه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان و 24 دفتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی در مشهد انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام اتباع خارجی غیرمجاز در خراسان رضوی

تمدید مهلت ثبت نام اتباع خارجی غیرمجاز در خراسان رضوی