مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 10:472022-06-29سياسي

میانگین رسیدگی به پرونده های قضایی به 51 روز کاهش پیدا کرده است


رییس دادگاه های عمومی و انقلاب اراک گفت: میانگین رسیدگی به پرونده ها در اراک در سال 99 بالغ بر 58 روز بوده که با الکترونیکی شدن فرآیند دادرسی در سال گذشته به 51 روز کاهش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الله درودگر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میانگین رسیدگی به پرونده ها در اراک در سال 99 بالغ بر 58 روز بوده که با الکترونیکی شدن فرآیند دادرسی در سال گذشته به 51 روز کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: در سال گذشته در مجموعه 429 هزار و 254 فقره ابلاغ صادر شده که از این رقم 399 هزار و 254 فقره به صورت الکترونیکی بوده که نشان می دهد 93 درصد ابلاغیه ها به صورت الکترونیکی بوده و از سنتی بودن خارج شده است.

رییس دادگاه های عمومی و انقلاب اراک ادامه با بیان اینکه به جز مواردی که حضور متهم در دادگاه اجباری است باقی پرونده ها به صورت الکترونیکی دادرسی می شود داد: دادرسی الکترونیکی نیز در سال گذشته بالغ بر یک هزار و 642 فقره بوده که عمده آن مربوط به زندانیان بوده است.

درودگر با اشاره به مشاوره های حقوقی نیز بیان کرد: مشاوره های حقوقی نیز توسط کارشناسان و همکاران دستگاه قضا به صورت تلفنی و برخی حضوری نیز انجام می شود که در همین رابطه در سال گذشته دو هزار و 95 مورد به صورت تلفنی بوده است البته مشاوره تلفنی از تیرماه سال گذشته اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین رسیدگی به پرونده های قضایی به 51 روز کاهش پیدا کرده است

میانگین رسیدگی به پرونده های قضایی به 51 روز کاهش پیدا کرده است