مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 09:472022-06-29دانش

«سند ملی مسجد» با اصلاحاتی تصویب شد


دومین روز از سومین نشست اعضای هیأت امنای بنیاد هدایت برگزار شد و در نهایت سند ملی مسجد با اصلاحاتی به تصویب هیأت امنا رسید تا پس از اعمال آن ها برای بررسی و تصویب نهایی راهی شورای عالی انقلاب فرهنگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دومین روز از سومین نشست اعضای هیأت امنای بنیاد هدایت با حضور حجج اسلام والمسلمین رحیمیان، ماندگاری، پناهیان، عالی، قمی، عزت زمانی، میرمحمدیان در سالن جلسات شهید مالامیری دفتر قم بنیاد هدایت برگزار شد.

در جلسه قبل برخی از مباحث، مِن جمله بررسی موضوعاتی پیرامون سند ملی مسجد باقیمانده بود که به دلیل اهمیت این موضوع نزد اعضای هیأت امنا پیشنهاد کردند که جلسه دیگری را به این موضوع اختصاص دهند.

در این نشست بررسی سازوکار تنظیم گری مساجد، بررسی تضمین نقش مردم در اداره مسجد، نقش حلقه های میانی و صندوق تحول به بحث گذاشته شد و اعضای حاضر در جلسه ضمن تأیید کلی نسخه ویرایش دهم سند ملی مسجد، به بیان دیدگاه های خود پرداختند و برخی از بندهای آن با این پیشنهادات اصلاح و ویرایش شد.

شورایی برای مدیریت امور مسجد شکل می گیرد حجت الاسلام میرمحمدیان در ابتدای این دیدار به خلاصه ای از مباحثی که در جلسه گذشته پیرامون سند ملی مسجد مطرح شده بود پرداخت و اظهار داشت: در مسئله مدیریت مسجد دو گونه بحث می شود؛ یکی حکمرانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سند ملی مسجد» با اصلاحاتی تصویب شد

«سند ملی مسجد» با اصلاحاتی تصویب شد