مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 21:372022-06-28سياسي

حقوق بشر آمریکایی، توهمی پوچ است


معاون حقوقی اسبق سپاه پاسداران گفت: حقوق بشر آمریکایی، توهمی پوچ و باوری غلط است که در میان مردم رایج و مصطلح شده، در چنین شرایطی وظیفه ما آگاهی بخشی و افشای این حقوق بشر آمریکایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه به مناسبت هفته قوه قضاییه که به نام شهید بهشتی نامگذاری شده و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی عصر امروز، هفت تیر ماه با حضور علی اصغر گرجی زاده معاون حقوقی اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی جمعه شهر بوشهر برگزار شد.

در این مراسم گرجی زاده با اشاره به چرایی لزوم افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: علت آنچه که امروز باید از حقوق بشر آمریکایی افشا شود اصلاح ذهنیتی غلط و باوری اشتباه از آمریکا در ذهن جوانان و نسل حاضر در دنیای امروز است.

وی با بیان نمونه ها و برخی جنایات به افشای برخی موارد به جهت معرفی حقوق بشر آمریکایی پرداخت و اظهار کرد: تنها رژیم تروریستی در منطقه و جهان امروز رژیم صهیونسیتی است که با حمایت آمریکا قدرت گرفته و حدود 63 قطعنامه سازمان ملل علیه این رژیم را وتو کرده است.

معاون حقوقی اسبق سپاه پاسداران ادامه داد: این کشور با اظهار قاطع وزیر خارجه اش موسس داعش بوده که با جنایاتش عملا حقوق بشر نقض کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر آمریکایی، توهمی پوچ است

حقوق بشر آمریکایی، توهمی پوچ است