مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 18:572022-06-28حوادث

سارق باغ ویلاهای چهارباغ شناسایی و دستگیر شد


جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق اماکن خصوصی با اعتراف به 31 فقره سرقت از باغات و ویلاهای شهرستان چهارباغ خبر داد.

- محمد معظمی گودرزی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی دستگیری یک سارق باغ و ویلا در شهرک ابریشم توسط عوامل کلانتری 14 ابریشم چهارباغ، با هماهنگی قضایی سارق برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی، در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما در ادامه تحقیقات با مشاهده مستندات غیرقابل انکار کارآگاهان به ناچار لب به اعتراف گشود و به 31 فقره سرقت از باغات و ویلاهای شهرستان چهارباغ اقرار کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده گفت: در این زمینه یک مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و به همراه سارق به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به اینکه بسیاری از سرقت های به وقوع پیوسته ناشی از سهل انگاری شهروندان در موارد امنیتی است، از از صاحبان باغات و ویلاها خواست تابا تجهیز اماکن خود به دوربین مداربسته و نگهبان در تامین امنیت شهر یاریگر پلیس باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق باغ ویلاهای چهارباغ شناسایی و دستگیر شد

سارق باغ ویلاهای چهارباغ شناسایی و دستگیر شد