مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 18:222022-06-28فرهنگي

سیدمهدی جوادی دبیر جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شد


رییس سازمان سینمایی طی حکمی سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی را به عنوان دبیر سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، امروز 7 تیرماه محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی طی حکمی سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی را به عنوان دبیر سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان منصوب کرد.

تلاش برای زمینه سازی جشنواره جهت ارتقای کمی و کیفی تولیدات سینمای کودک و نوجوان، حفظ و ارتقای جایگاه بین المللی جشنواره به عنوان یکی از جشنواره های مهم حوزه کودکان و نوجوانان و بررسی شرایط بهینه برگزاری جشنواره اعم از سالانه یا دوسالانه بودن، شرایط برگزاری، شیوه و مکان برگزاری و… ناظر به آسیب شناسی ادوار گذشته از محورهای حکم دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان است.

متن کامل این حکم به این شرح است: برادر ارجمند جناب آقای دکتر سیدمهدی جوادی نظر به تعهد و دانش جنابعالی به سمت دبیر سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به برنامه های راهبردی سازمان سینمایی در این مسئولیت موفق باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدمهدی جوادی دبیر جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شد

سیدمهدی جوادی دبیر جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شد