مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 15:472022-06-28سياسي

ابعاد مغفول مانده زندگی آیت الله بهشتی در «بهشتی برای ملت»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی، همزمان با سالروز شهادت آیت الله سیدمحمد حسینی بهشتی، نسخه کامل مستند بهشتی برای ملت در صفحات رسمی مرکز اسناد انقلاب اسلامی در آپارات و یوتیوب به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

- ابعاد مغفول مانده زندگی آیت الله بهشتی در بهشتی برای ملت همزمان با سالروز شهادت آیت الله سیدمحمد حسینی بهشتی، نسخه کامل مستند بهشتی برای ملت در دسترس علاقه مندان قرار گرفت به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی، همزمان با سالروز شهادت آیت الله سیدمحمد حسینی بهشتی، نسخه کامل مستند بهشتی برای ملت در صفحات رسمی مرکز اسناد انقلاب اسلامی در آپارات و یوتیوب به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

این مستند 90 دقیقه ای، با هدف ابهام زدایی از شخصیت سیاسی آیت الله بهشتی، می کوشد ابعاد مغفول مانده حیات سیاسی، اجتماعی و علمی این شهید را بررسی کرده و نقش دکتر بهشتی را در معماری ارکان نظام جمهوری اسلامی تبیین کند.

مصاحبه های آرشیوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی، اسناد موجود درباره شهید، مطبوعات و فایل های صوتی سخنرانی آیت الله بهشتی، زیرساخت های پژوهشی این مستند را تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد مغفول مانده زندگی آیت الله بهشتی در «بهشتی برای ملت»

ابعاد مغفول مانده زندگی آیت الله بهشتی در «بهشتی برای ملت»