مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 10:022022-06-28اقتصادي

افزایش 7 درصدی مصرف برق در استان قم


معاون برنامه ریزی توزیع برق استان قم از وجود 603 هزار مشترک برق در قم خبرداد و گفت: میزان مصرف برق امسال نسبت به سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است و امسال یک ماه زودتر به رکورد اوج مصرف سال گذشته رسیده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حرم حضرت معصومه(س)، حمید دهنوی معاون برنامه ریزی توزیع برق استان قم در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی که در سالن محراب حرم بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه 603 هزار مشترک در استان قم داریم که با 8 هزار ترانس، برق دریافت می کنند، افزود: میزان مصرف برق امسال نسبت به سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است و امسال یک ماه زودتر به رکورد اوج مصرف سال گذشته رسیده ایم.

وی با بیان اینکه در سطح کشور با نا ترازی تولید و مصرف انرژی روبرو هستیم، گفت: برنامه ریزی منظمی را انجام داده ایم تا کمترین خاموشی را به ویژه در بخش خانگی داشته باشیم.

معاون برنامه ریزی توزیع برق استان قم با بیان اینکه در حال حاضر 78 مگاوات از انرژی خورشیدی استفاده می کنیم، گفت: این میزان تقریبا معادل 9 درصد مصرف استان قم است که به دنبال افزایش این نوع تولید برق هستیم.

وی تصریح کرد: 80 درصد مشترکین استان خانگی هستند که 37 درصد برق تولید شده را مصرف می کنند و در ایام اوج مصرف صرفه جویی در این بخش ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 درصدی مصرف برق در استان قم

افزایش 7 درصدی مصرف برق در استان قم