مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 23:072022-06-27اقتصادي

افزایش مصرف مخدرهای صنعتی/ آمار بالای کشفیات مواد مخدر


معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: تغییر روند مصرف از سمت مواد مخدر سنتی به صنعتی افزایش یافته، رسانه ها می توانند میزگردهای تخصصی درباره تبعات مواد مخدر را برگزار و در جهت کاهش مصرف مواد مخدر در جامعه تلاش کنند.

- ناصر اصلانی، معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر در گفت وگو با خبرنگار آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، با اشاره به تولید مواد مخدر صنعتی در کشور افغانستان، اظهار کرد: امروز بیشترین مواد مخدر صنعتی در افغانستان تولید می شود، همان طور که گفتیم بزرگترین تولیدکننده تریاک در جهان نیزکشور افغانستان است.

وی افزود: نظارت لازم در کشور افغانستان وجود ندارد و قطعاً همسایگی ما با این کشور باعث می شود این مواد به داخل کشور ایران بیاید و از آنجایی که بسیاری از مصرف کنندگان صنعتی اطلاعات کافی از ساختار مواد ندارند این شکننده و مخرب است.

اصلانی با اشاره به میزان بالای کشفیات مواد مخدر، خاطرنشان کرد: با آنکه با افغانستان همسایه هستیم اما میزان کشفیات مواد مخدر ما بسیار بالاست، این در حالی است که میزان کشفیات مواد مخدر در برخی کشورها عدد پایینی است.

وی ادامه داد: اشرافیت اطلاعاتی دستگاه های مقابله کشور از جمله فراجا، سپاه و بسیج، گمرک و وزارت اطلاعات موجب شده تا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف مخدرهای صنعتی/ آمار بالای کشفیات مواد مخدر

افزایش مصرف مخدرهای صنعتی/ آمار بالای کشفیات مواد مخدر