مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 22:122022-06-27سياسي

مدیرعامل سازمان بنادر: کشتی ایرانی توقیف شده در یونان آزاد شده


در حال حاضر در جهت توسعه و نوسازی ناوگان به ساخت و خرید 150 فروند شناور در سال نیاز داریم تا تجارت دریایی کشور پویا باقی بماند.

- علی اکبر صفایی: در حال حاضر در جهت توسعه و نوسازی ناوگان به ساخت و خرید 150 فروند شناور در سال نیاز داریم تا تجارت دریایی کشور پویا باقی بماند.

همچنین کشتیرانی ملی یکی از ابزارها و مولفه های اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید نسبت به توسعه آن اقدام کرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کشتی ایرانی توقیف شده در یونان آزاد شده و برای دریافت محموله نفتی خود به صورت کشتی به کشتی به سمت کشتی خارجی در حال حرکت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی اکبر صفایی روز دوشنبه در مراسم روز جهانی دریانورد با اعلام این خبر و با اشاره به دزدی های دریایی طی سال های اخیر، به حضور اقتدارآمیز نیروهای دریایی سپاه و ارتش در جهت رفع این مسئله تاکید کرد و افزود: اکنون نیروهای نظامی دریایی کشور امنیت همه شناورهای داخلی و خارجی را تامین می کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: دریانوردان ایرانی نیز طی سال های گذشته ذیل تحریم ها و مخاطرات متعدد با شجاعت و رشادت به فعالیت خود ادامه داده اند.

وی با بیان اینکه در کشور به پنج هزار نیروی افسر در بخش کشتیرانی نیاز داریم، تصریح کرد: با توسعه بخش آموزش باید برای رفع این نیاز اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل سازمان بنادر: کشتی ایرانی توقیف شده در یونان آزاد شده

مدیرعامل سازمان بنادر: کشتی ایرانی توقیف شده در یونان آزاد شده