مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 14:522022-06-27اجتماعي

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی تهران آسمانی صاف و گاهی ابری و در بعضی ساعت ها وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد وروند افزایشی دما در استان پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف در ارتفاعات گاهی کمی ابری، در بعضی ساعت ها همراه با وزش باد و گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید به ویژه در ساعات عصر و شب دوشنبه تا چهارشنبه(6 تا 8 تیرماه) در نیمه جنوبی و در مناطق مستعد با خیزش موقت گردوخاک پیش بینی می شود.

امروز(6 تیرماه) با تاثیر گرد و غبار انتقالی غربی، در بعضی ساعت ها غبارآلود و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است و طی سه روز آینده روند تدریجی افزایش دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای 41 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( 7 تیرماه) صاف و از بعد از ظهر وزش باد و کمی ابری با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای 28 و حداکثر دمای 40 درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (8 تیرماه) صاف و وزش باد و در بعداز ظهر کمی ابری با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای 29 و حداکثر دمای 40 درجه سانتیگراد پیش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران