مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 12:572022-06-27سياسي

مدیران شخصا در جلسات شورای فرهنگ عمومی حضور داشته باشند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با توجه به اهمیت حوزه فرهنگ مدیران شخصا در جلسات شورای فرهنگ عمومی حضور داشته باشند در غیر اینصورت با آنها برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اظهار کرد: انتصاب ماموستا کریمی از نیروهای اهل سنت کردستان به عنوان مشاور رییس جمهور در دولت سیزدهم فرصتی برای استان کردستان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) با وقار و اخلاق انسان ها را هدایت می فرمودند، تصریح کرد: سرمایه های اجتماعی از متانت سرچشمه می گیرند لذا مسئولان باید با آرامش و متانت در مسیر اجرای سیاست ها قدم بردارند.

حجت الاسلام پورذهبی تصریح کرد: رفتار و اقدامات دینی باید با نرمش و اعتدال باشد، چراکه نگاه دینی نیازمند متانت و لطافت است.

وی به وضعیت حجاب و عفاف هم گریزی زد و افزود: اگر شاهد بدحجابی در جامعه هستیم به معنای بی دینی نیست بلکه بخاطر تغییر سبک زندگی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه عنوان کرد: رفع همه مشکلات در گرو پول و اعتبار نیست و وضعیت حجاب هم با برخوردهای سلبی درست نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران شخصا در جلسات شورای فرهنگ عمومی حضور داشته باشند

مدیران شخصا در جلسات شورای فرهنگ عمومی حضور داشته باشند