مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 12:272022-06-27سياسي

اجرای توافق های وزرای کشور ایران و عراق درباره اربعین پیگیری می شود


رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) گفت: برای پیگیری توافق های انجام شده میان وزیران کشور ایران و عراق، در نخستین فرصت به عراق سفر خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید مجید میراحمدی امروز دوشنبه در حاشیه نود و یکمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) که با حضور وزیر کشور و استانداران در محل وزارت کشور برگزار شد؛ افزود: در نشست امروز تعهدات هر کدام از استان ها برای انجام اقدامات عمرانی و زیرساختی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: براساس گزارش های دریافتی، طرح ها در سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان پیشرفت خوبی داشته است.

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی اضافه کرد: تلاش ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) بر سهولت سفر برای زائران عزیز است و با توجه به شرایط آب و هوایی پیش رو، از تمام ظرفیت ها برای این امر مهم استفاده خواهد شد.

میراحمدی، راهپیمایی اربعین را اقدام بزرگ فرهنگی در کشور دانست و اظهار کرد: نشستی را با ریاست محترم جمهوری خواهیم داشت که نسبت به این امر، اهتمام بالایی دارند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: با توجه به دیدار اخیر وزرای دو کشور ایران و عراق و توافق های انجام شده برای لغو روادید سفر زمینی به عتبات عالیات، برای پیگیری این توافق ها به عراق سفر خواهیم کرد تا هماهنگی لازم و موثر برای برگزاری هر چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای توافق های وزرای کشور ایران و عراق درباره اربعین پیگیری می شود

اجرای توافق های وزرای کشور ایران و عراق درباره اربعین پیگیری می شود