مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 08:272022-06-27اجتماعي

گریز دانش آموزان از ادبیات


یک معلم ادبیات با تأکید بر این که ریشه افت تحصیلی دانش آموزان در ندانستن ادبیات است، نسبت به متن های کتاب درسی ادبیات انتقاد دارد و معتقد است بچه ها را از ادبیات گریزان می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جمال میراحمدی، شاعر و معلم ادبیات در گفت وگو با ایسنا درباره حذف درس های عمومی (معارف، زبان انگلیسی، عربی و ادبیات) از کنکور 1402 اظهار کرد: به شخصه با درس های ادبیات که در پایه های ابتدایی و متوسطه تدریس می شود، نوع نگارش و ارائه شان مشکل دارم.

تقریبا 25 است که این کتاب ها را تدریس می کنم اما آن کیفیتی که باید از ادبیاتمان به مخاطبان مان ارائه دهیم و آن ها را به ادبیات علاقه مند کنیم، در این کتاب ها وجود ندارد.

ما ادبیات و فرهنگ چندین هزارساله داریم که خیلی از کشورها در حسرت آن هستند اما در ارائه و بازتاب آن ها به مخاطبانمان و بازخوردهایی که باید از آن ها بگیریم، خیلی ضعیف عمل کرده ایم.

گاه جای این که مخاطبان را جذب کنیم، دفع می کنیم.

او سپس به اشاره به برگزاری امتحانات حضوری بعد از دو سال کرونایی، افزود: در نوشته های دانش آموزان در امتحان های حضوری، کلی غلط فاحش املایی و دستوری وجود داشت؛ خلایی را که با دو سال نداشتن آزمون حضوری به وجود آمد، شاید با چندین سال کار کردن هم نشود جبران کرد، زیرا خانواده ها به ادبیات، املاء، انشاء و درس های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گریز دانش آموزان از ادبیات

گریز دانش آموزان از ادبیات