مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 21:372022-06-26سياسي

نگاه صرف اداری به موضوع ترویج حجاب و عفاف خروجی چندانی ندارد


نگاه صرف اداری به موضوع ترویج حجاب و عفاف نتیجه بخش نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه امروز در جلسه قرارگاه حجاب و عفاف استان کردستان در سنندج اظهار کرد: به موضوع حجاب و عفاف و این قرارگاه نباید نگاه صرف اداری داشته باشیم بلکه به عنوان دستگاه های اجرایی، رسالت ما اجرای قوانین و سیاست ها است و باید بر همین مبنا عمل کنیم.

وی اذعان کرد: اگر جایگاه ما سیاست گذاری و قانون گذاری و آیین نامه نویسی بود می توانستیم دیدگاه خود را در زمینه حجاب و عفاف هم ارائه کنیم، اما ما به عنوان مجریان قانون باید به وظایف عمل نماییم.

زارعی کوشا با بیان اینکه آنچه مردم را با وجود تمام مشکلات و تحریم ها در کنار پیامبر حفظ کرد اخلاق و منش پیامبر بود، اظهار کرد: باید با نگاه مهربان و اخلاق حسنه جامعه را به رعایت امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف دعوت کنیم.

استاندار کردستان عنوان کرد: رسانه ها علی رغم سختی کار همواره متهم واقع می شوند، البته چندگانگی برخی هنرپیشه ها در شبکه ملی، سیمای خانواده و شبکه های اجتماعی جوانان ما را دچار حیرت می کند.

وی اذعان کرد: اگر رسانه ها این حوزه را رها کنند، جامعه به سمت دیگری هدایت خواهد شد لذا در اجرای طرح جامع حجاب و عفاف باید به شیوه های اصیل اسلامی برگردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه صرف اداری به موضوع ترویج حجاب و عفاف خروجی چندانی ندارد

نگاه صرف اداری به موضوع ترویج حجاب و عفاف خروجی چندانی ندارد