مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 19:472022-06-26سياسي

امام جمعه کرج: حل یک معضل فرهنگی هم مصادیقی از مواسات است


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مواسات فقط مربوط به امور مالی نیست؛ حل یک معضل فیزیکی هم می تواند یکی از مصادیق مواسات باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، جشن آرزوها در جهت برآورده کردن آرزوی 30 کودک خانواده ایتام و محسنین و آزادسازی 10 زندانی بدهکار مالی به همت مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و مرکز نیکوکاری شهدای اداره کل زندان های البرز؛ با حضور آیت الله حسینی همدانی، در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در این جلسه بابیان اینکه خیرخواهی و نیکوکاری نسبت به یکدیگر جز دستورات دین است، اظهار کرد: خدای تعالی در قرآن کریم و در روایت اهل بیت علیهم السلام به این امر اشاره و تأکید شده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به مواسات، همدلی و خیرخواهی، بیان کرد: یکی از ویژگی های یاران حضرت حجت سلام الله علیها در دوران ظهور، مواسات و خیرخواهی است.

امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه مواسات فقط مربوط به امور مالی و مادی نیست، گفت: حل یک نقص و معضل فرهنگی نیز می تواند یکی از مصادیق مواسات باشد.

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری با اشاره به اقدامات ارزشمند مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد، گفت: مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد در طول این سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: حل یک معضل فرهنگی هم مصادیقی از مواسات است

امام جمعه کرج: حل یک معضل فرهنگی هم مصادیقی از مواسات است