مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 14:222022-06-26سياسي

نخبگان کرمان در دیدار با رییس کل دادگستری استان چه گفتند؟


کرمان؛ مهسا حقانیت: نشست تخصصی رییس کل دادگستری استان کرمان با جامعه نخبگانی و نهادهای مردمی در حالی ظهر امروز برگزار شد که کارشناسان نسبت به مسائلی مانند سگ گردانی، بی حجابی، افزایش اعتیاد، کودکان بزه کار و رشوه خواستاراستفاده هرچه بیشتر از ظرفیت مردمی برای رفع آسیب ها شدند.

قوه قضاییه برای تحول و تعالی گام برمی دارد در همین حال حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: شهید بهشتی نقش بسیار مهم و تعیین کننده در قوه قضاییه داشت و فعالیت در آن بخش کوچکی از ابعاد شخصیتی این مرد بزرگ است و وی در ابعاد دیگر علمی ایده پردازی، حاکمیت، نظام و ولایت فقیه جزو افرادی بود که ایده های امام را به خوبی در جامعه نشر می داد.

  وی عنوان کرد: شهید بهشتی یک مجتهد مسلم برای استخراج اصول بود و انتخاب آیت الله بهشتی برای سر و سامان دادن قوه قضاییه در کشور نکته مهمی است و امام راحل در بین شخصیت های آن زمان برجسته ترین شخصیت را برای تاسیس قوه قضاییه انتخاب کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: شهید بهشتی در مدت کوتاه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه برای پایه گذاری نظام قضایی در جمهوری اسلامی تلاش های فراوانی انجام داشت و به توفیقات خوبی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان کرمان در دیدار با رییس کل دادگستری استان چه گفتند؟

نخبگان کرمان در دیدار با رییس کل دادگستری استان چه گفتند؟