مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 10:322022-06-26بين الملل

هنیه: هدف از سفر بایدن، تقویت نفوذ رژیم اسراییل در منطقه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس دیروز شنبه در سخنانی در کنگره ملی اسلامی در بیروت بر لزوم یکپارچه سازی همه جبهه های مقاومت و جلوگیری از هرگونه نفوذ و حضور دشمن صهیونیستی در منطقه تأکید کرد .

- رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس هدف از سفر رییس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی را نابودی مسئله فلسطین و تقویت نفوذ رژیم اشغالگر در منطقه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس دیروز شنبه در سخنانی در کنگره ملی اسلامی در بیروت بر لزوم یکپارچه سازی همه جبهه های مقاومت و جلوگیری از هرگونه نفوذ و حضور دشمن صهیونیستی در منطقه تأکید کرد و گفت که هدف از سفر بایدن، نابودی مسئله فلسطین و تقویت نفوذ رژیم اشغالگر در منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، هنیه افزود: خطرات مرحله کنونی به مراتب فراتر از آن چیزی است که تصور می شود و ما اکنون به شدت به تجدید قوای تمامی جریان های مخالف رژیم اشغالگر و پروژه صهیونیسم نیاز داریم.

وی اظهار داشت که طرح های دشمن علیه مسجد الاقصی، شهرک سازی و یهودی سازی قدس و محاصره غزه ، جبهه بندی مجدد منطقه طبق خواسته و نگرش آمریکا و رژیم صهیونیستی و جنگ اوکراین است که نتایج آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه: هدف از سفر بایدن، تقویت نفوذ رژیم اسراییل در منطقه است

هنیه: هدف از سفر بایدن، تقویت نفوذ رژیم اسراییل در منطقه است