مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 09:322022-06-26سياسي

آغاز تعریض و دوبانده سازی محور حادثه ساز رفسنجان- داوران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس امروز با اشاره به اینکه محور رفسنجان به داوران یکی از پرترافیک ترین محورهای شهرستان رفسنجان است و به دلیل اینکه مسیری نزدیک به مشهدالرضا بوده و از چهار استان کشور در این مسیر تردد دارند، اظهار کرد: در این مسیر خودروهای سنگین به ویژه تانکرهای حمل سوخت زیادی تردد دارند که بسیار خطرآفرین است و این محور تقریبا تبدیل به قتلگاه شده و هفته ای نیست که در آن شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی ادامه داد: از ابتدای دوره نمایندگی به دنبال دوبانده سازی این محور بودیم و پس از برگزاری جلسات متعدد در شهرستان، استان و پایتخت و کش و قوس ها و گرفتاری ها در فرآیندهای اداری سرانجام کار نتیجه داد و دوبانده سازی این جاده وارد فاز اجرایی شد.

نماینده مردم رفسنجان در خانه ملت عنوان کرد: خداوند را شاکریم در خرداد 1401 پیمانکار انتخاب شد و که فاز اول به طول ده کیلومتر تعریض، دوبانده سازی و جدولگذاری شروع می شود.

جلالی ابراز امیدواری کرد این طرح به قوت و با سرعت مضاعف پیش برود و این دو سالی که به دلیل سیستم اداری و جلسات معطلی ایجاد کرده بود، جبران شود.

وی بیان کرد: حدود 38 کیلومتر از محور رفسنجان به زرند در حوزه رفسنجان است و امیدواریم بتوانیم جاده را تا داوران به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تعریض و دوبانده سازی محور حادثه ساز رفسنجان- داوران

آغاز تعریض و دوبانده سازی محور حادثه ساز رفسنجان- داوران