مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 09:272022-06-26سياسي

ترفند جدید اینترنشنال: تحلیل روی یک خبر جعلی


رسانه سعودی مستقر در لندن این روزها دیگر برای پر کردن آنتن تلویزیونش دست به دامن انتشار اخبار جعلی و تحلیل روی همین اخبار دروغ شده است.

-   این درحالی است که هیچ یک از این رسانه ها چنین تحلیل و نظری نداشته اند و چنین ادعایی در جایی منتشر نشده است این همان دروغی است که رسانه سعودی آن را پیش فرض گرفته و براساس آن تحلیل کرده است.

  * تحلیل روی یک توییت جعلی چندی پیش هم این رسانه به استناد یک توییت فیک که اصلا برای فرید حدادعادل نبود، تحلیل چند ساعته روی آنتن بردند(متن کامل خبر را اینجا بخوانید).

  * ماجرای تحلیل مهدوی آزاد و ظریف البته این نخستین باری نیست که این شبکه و این کارشناس چنین دروغ پردازی هایی می کنند، پیش از این مهدوی آزاد ، یادداشت یکی از خبرگزاری های کشور که نوشته بود آیا ظریف به دنبال هزینه میدان به پای دیپلماسی می گردد؟ مگر ظریف صفحه دختر دوست سابقش را فالو ندارد؟ را اشتباه ترجمه کرده بود و به دنبال آن شروع به تحلیل های عجیب و شاخدار درباره آن کرده بود! کارشناس اینترنشنال صفحه دختر دوست سابق را صفحه دوست دخترِ سابق ترجمه و تحلیل کرده بود که خشم و عصبانیت در ایران به جایی رسیده که شنود اطلاعات سپاه از روابط عاشقانه ظریف با یک زن را منتشر می کنند(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفند جدید اینترنشنال: تحلیل روی یک خبر جعلی

ترفند جدید اینترنشنال: تحلیل روی یک خبر جعلی