مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 07:322022-06-26سياسي

طرح استیضاح وزیر صمت 4 ماه پس از شروع به کار دولت/ چرا استیضاح امروز به صلاح نیست


استیضاح وزیر صمت که این روزها مطرح شده است، آذر پارسال و فقط 4 ماه پس از آغاز فعالیت دولت با محوریت مشکل خودروسازی امضا شد و این نشان می دهد مشکل 40 ساله خودروسازان بهانه ای شد که استیضاح فاطمی امین از سوی عده ای مطرح شود وگرنه در 4 ماه عملکرد یک وزیر قابل ارزیابی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس موضوع استیضاح وزیر صمت که این روزها از سوی برخی نمایندگان مجلس مطرح شده است ، در واقع از ماه چهارم فعالیت فاطمی امین ثبت شده است و البته موضوع آن هم فقط صنعت خودروسازی است.

استیضاحی که در شرایط فعلی مطرح می شود در تاریخ بیست و سوم آذر سال 1400 ثبت شده است، زمانی که چهار ماه از روی کار آمدن دولت سیزدهم گذشته است ، یعنی فقط چهار ماه پس از فعالیت وزیر صمت، موضوع استیضاح وی مطرح شده است و این بدان معناست که در موضوع استیضاح وزیر صمت، عملکرد وی مطرح نبوده است، موضوع استیضاح به صورت رسمی عملکرد فاطمی امین در آن چهار ماه در موضوع خودروسازی است اما شاید به صورت غیر رسمی هم بتوان گفت که بی توجهی فاطمی امین به برخی سفارشات در انتصابات، موجب طرح مسأله استیضاح شده است.

از سوی دیگر طبق روال هر یک از وزرا موظف هستند هر ساله در سالگرد رای اعتماد، گزارشی از عملکرد خود نسبت به آنچه که به مردم وعده داده اند، ارائه کنند که این گزارش در کمیسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح استیضاح وزیر صمت 4 ماه پس از شروع به کار دولت/ چرا استیضاح امروز به صلاح نیست

طرح استیضاح وزیر صمت 4 ماه پس از شروع به کار دولت/ چرا استیضاح امروز به صلاح نیست