مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 07:122022-06-26سياسي

افزایش حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟


علی دهقان کیا، مسئول کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی شهرستان تهران از مکاتبه رییس مجلس با هیات دولت در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان خبر می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تجارت نیوز، چالش کارگران بازنشسته با دولت برسر افزایش حقوق بازنشستگان هنوز ادامه دارد.

بازنشستگان معترض از نزدیک بودن نظر هیات تطبیق مقررات مجلس به نظرخود خوشحالند و منتظرند تا هیات دولت مستمری بازنشستگان سایر سطوح را به میزان 38 درصد افزایش دهد.

در مقابل اما شورای اطلاع رسانی دولت با استناد به جایگاه مشورتی هیات تطبیق مقررات مجلس، وقعی ننهاده و هیات دولت را ملزم به تغییر حقوق بازنشستگان معترض نمی داند.

با وجود این بی اعتنایی اما علی علی دهقان کیا، مسئول کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی شهرستان تهران از مکاتبه رییس مجلس شورای اسلامی با هیات دولت در رابطه با موضوع مورد اختلاف خبر می دهد.

به تاویل این مقام صنفی، نامه نگاری مجلس و دولت به مفهوم ابلاغ رسمی غیرقانونی بودن مصوبه افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح است.

در تازه ترین تحول وی به تجارت نیوز می گوید: مطلع هستیم که از طرف نهاد ریاست جمهوری، به وزارت رفاه ماموریت داده شده است تا مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی هرچه زودتر برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟

افزایش حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟