مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 22:122022-06-25سياسي

استاندار کردستان: صدها حاشیه در استان ما را قلقلک می دهد که از اهداف دور شویم


در حال حاضر صدها حاشیه در استان ما را قلقلک می دهد که برگردیم و حواسمان را از اهدافی که داریم پرت کنیم ولی چشم و گوش خود را بسته ایم و داریم مسیر خود را می رویم و کارها را پیگیری می کنیم برای اینکه مسوولیتی که برعهده گرفته ایم مسوولیت سنگینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه امروز در نشست با مسوولان پارک علم و فناوری و تعدادی از شرکت های دانش بنیان کردستان اظهار داشت: کردستان حرف های خوبی برای گفتن دارد منتها زیرساخت ها فراهم نیست و دولت از مجموعه شرکت های دانش بنیان عقب تر است.

استاندار کردستان تصریح کرد: در سالی که عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین دارد، وظیفه داریم کمک کنیم.

وی اضافه کرد: در زمینه تجاری سازی و تولید انبوه باید به طور مصداقی ورود کنیم و شرکت هایی که هنوز به مرحله تجاری سازی نرسیده اند و نیاز به حمایت دارند باید در اولویت قرار دهیم و تسهیلاتی که نیاز است به آنها تزریق بکنیم.

زارعی کوشا عنوان کرد: باید ابتکار و ایده و خلاقیت ها به خدمت در بیاید و بازار خودش را پیدا کند و مورد استفاده قرار بگیرد.

وی ادامه داد: کردستان نیازمند این است که از حیث خلق ثروت و درامد ارتقا پیدا کند یکی از راهکارها تقویت شرکت های دانش بنیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: صدها حاشیه در استان ما را قلقلک می دهد که از اهداف دور شویم

استاندار کردستان: صدها حاشیه در استان ما را قلقلک می دهد که از اهداف دور شویم