مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 17:372022-06-25سياسي

بهترین سلاح جهاد تبیین روایت گری به موقع و صریح است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه امروز بهترین سلاح تبیین در عرصه تبلیغ، روایت گری به موقع و صریح برای دفاع از حریم اسلام و دین است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت الاسلام شریف تبار امروز در همایش ضرورت شیوه های جهاد تبیین در محلات ویژه امامان محلات روستایی و پایگاه های طرح تحول اجتماعی، با بیان اهمیت استفاده از منابع و محتوای جهاد تبیین، اظهار کرد: امروز حوزه های ارسال و انتقال پیام و خبر سرعت فزاینده دارد و فاصله های انتقال پیام  از بین رفته است.

وی با اشاره به تولید محتوا در اندیشکده های آمریکایی و اروپایی، افزود: امروز تولیدکننده محتوا مستقیما با مصرف کننده ارتباط گرفته است، تولیدکننده محتوا در اندیشکده های آمریکایی و اندیشکده های اروپایی، با زدن یک دکمه تایید، خبر و محتوای مدنظر خود را به مصرف کننده مستقیم می رسانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه فعالیت های رسانه ای و محتوایی استکبار، کار در عملیات تبلیغ و تبیین را پیچیده تر می کند، اضافه کرد: بنابراین اقتضائات، رزمنده یا مجاهد میدان ، به عنوان مبلغان این عرصه باید این مختصات را بشناسد.

شریف تبار با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری درخصوص جهاد در میدان، ادامه داد: ما مبلغان، اگر به مختصات میدان ناآگاه باشیم، جهاد و تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین سلاح جهاد تبیین روایت گری به موقع و صریح است

بهترین سلاح جهاد تبیین روایت گری به موقع و صریح است